El nostre institut

dilluns, 23 de març del 2020

NOU COMENTARI DE TEXT

Mentre s'habilita Aules (que sembla que està una mica col·lapsat) podeu anar treballant la matèria des del blog. Jo estic penjant el material tant en Aules com en el blog de classe. Estic redactant les preguntes sobre la lectura, que les farem amb Google Classroom, com en la resta de lectures.
Per favor, comenceu a fer aquest comentari (descarregueu-lo i imprimiu-lo) i ja us avisaré a través d'Aules (quan estiga operatiu) per a corregir aquest comentari i el de Internacional misògina en la classe online des de WebEx.
Hem de tenir una mica de paciència perquè tot això ens agafa de nou a quasi tots i sense temps per a preparar-nos. Procureu tenir un horari de treball, de descans i d'exercici. I sobretot, si veieu que comenceu a tenir ansietat o us preocupeu massa per la situació actual i el que puga passar, no deixeu de meditar. En les etiquetes Meditació/Respiració trobareu moltes meditacions que us poden ajudar a portar aquests moments que estem vivint. Aprofiteu aquest temps de confinament (també li podeu dir "temps d'interiorització", com li dic jo sent positiva) per fer tot allò que aneu relegant per a altres moments i comenceu a meditar i respirar conscientment, cosa que us ajudarà molt a portar aquests moments que estem vivint. Jo continuaré posant respiracions i meditacions adequades per a aquests temps.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada