El nostre institut

diumenge, 1 de novembre del 2015

EXERCICI DE RELAXACIÓ

Potent exercici de relaxació: visualització camí de la platja
Estic amb els ulls tancats i respirant profundament... Em vaig allunyant dels sorolls i exigències quotidianes, comence a visualitzar-me amb tota mena de detalls descendint per un camí que desemboca en la platja ... Em veig recorrent el camí ... Fa un dia càlid, el sol m'escalfa i la sensació és agradable ... Una fresca brisa en el meu front em refresca ... Sent com els peus s'enfonsen lleument a l'arena calenta i m'agrada, és una sensació agradable, molt agradable ... Des d'ací puc mirar l'horitzó, veig el blau de la mar ... Veig el blau del cel ... Tinc la sensació d'estar envoltada de blau, un blau que em relaxa i m'ompli, m'envaeix i em dóna confiança ... Percep les olors salobres del mar, de l'arena, escolte el so del vent en filtrar-se entre les fulles d'uns arbres propers ... M'estire sobre l'arena calenta i em relaxa, els grans d'arena comuniquen la seua calor a la meua esquena i dissolen la tensió com un terròs de sucre es dissol en aigua calenta ... El cel blau, el mar blau em relaxen ... El so del vent entre les fulles em relaxa ... El so de les onades em relaxa ... Sent la relaxació i la calma ... Em permet romandre en aquest estat uns moments i em prepare per abandonar l'exercici ... Retorne a la meua classe, i prenc consciència de l'estat de relaxació en què em trobe, m'adone que puc tornar a aquesta platja interior a relaxar-me quan ho desitge, sé que la meua imaginació és una font de calma i de pau.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada