El nostre institut

dissabte, 31 d’octubre del 2015

PETICIÓ D'AJUDA

Estimats alumnes, acabe de ser segrestada per una banda de porcs senglars vegans cibernàutics que demanen un alt rescat per tornar-me a casa. Com a rescat han demanat una forta suma de diners i la meua família s'està esforçant per recaptar tots els diners possibles però sembla bastant impropable que ho puguen aconseguir.
També ens han donat l'opció de rescatar-me a partir d'aliments cibernètics. Segons sembla, han arribar a saber del nostre blog però troben que no poden vampiritzar-lo suficientment per manca d'interacció per part dels alumnes (comentaris, fer-se seguidors, participar...). En definitiva, us pregue que col·laboreu amb la vostra participació bloguera en el meu alliberament, ja que em sembla que a nivell crematístic la meua família no aconseguirà reunir la barbaritat de diners que demanen.
Si la setmana propera em veiéreu per classe, desconfíeu de les aparences: no seré jo sinó un holograma hiperrealístic creat pels meus captors. Recordeu que no podré ser alliberada fins que el blog no comence a ser alimentat amb les vostres intervencions.
Confie en la vostra ajuda!
GRÀCIES!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada